top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiPrima gura de aer

ELENA (30 Decembrie 2018)


Draga mea Elena, te-ai nascut in penultima noapte din an, la ora 3 noaptea, printre lacrimi si zambete de fericire. Nasterea ta a fost una dintre cele mai emotionante nasteri la care am asistat pentru ca o cunosc pe mamica ta de ceva timp si m-am implicat emotional mai mult decat pana acum.

Elena, mamica ta a fost o eroina pana la capat si am fost foarte mandra sa fiu alaturi de ea si de taticul tau care a fost acolo mereu si a sustinut-o pe mami cu tot ceea ce a putut.

Esti un dar de la Dumnezeu si ne-am bucurat cu totii de venirea ta. Ma bucur ca am ocazia sa te vad cum cresti si cat de frumoasa te faci!

Dragii mei Andreea si Cipri, felicitari pentru tot ceea ce aveti! Va doresc tot binele din lume!

Va imbratisez cu drag,

Deni















































0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page