top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiPrima gura de aer

NOLEN (24 Aprilie 2019)


Era dimineata zilei de 24 Aprilie cand mi-a sunat telefonul, era Andreea si desi am apucat sa dorm doar doua ore eram pregatita pentru ca eram sigura ca o sa ma sune. Cu doar cateva ore inainte am fotografiat nasterea unei fetite si iata ca acum urma sa fotografiez nasterea ta Nolen.

De cele mai multe ori mamicile care ma contacteaza sunt persoane necunoscute dar cu care leg o frumoasa prietenie pe parcursul travaliului, insa cateodata se mai intampla sa fotografiez si cate o prietena si atunci emotiile sunt mult mai mari. Andreea este o fosta miresuca de-a mea cu care am ramas prietene si asteptam cu nerabdare sa ii fotografiez nasterea. Asa ca atunci cand mi-a sunat telefonul, am urcat in masina, am ajuns la ei acasa si restul se poate vedea in imaginile de mai jos. Cuvintele nu isi au rostul pentru ca dragostea Andreei si a lui Szabi este palpabila, iar rodul dragostei lor nu putea veni mai frumos pe lume.

Dragii mei, va felicit din suflet si va doresc tot binele din lume! Nolen, esti un baietel norocos deoarece o sa cresti inconjurat de dragoste si pretuire.

Va pupacesc,

Deni




































0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page