top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiPrima gura de aer

ILINCA (24 August 2018)

Actualizată în: 19 sept. 2018



Draga mea Ilinca, nasterea ta a fost fabuloasa! In primul rand era sa nu ajung nici eu nici taticul tau la spital pentru ca ai fost tare grabita :)). Insa ma bucur din suflet ca am reusit sa fiu alaturi de mamica ta si de ceilalti membrii ai familiei care au asistat la nastere. Ai venit pe lume repede, intr-o zi de vineri,24 August, la ora 19.30. Ai cantarit exact cat a cantarit si mamica ta la nastere si ai fost un bebe pufos si foarte frumos. Ai fost intampinata de matusile tale si de taticul tau si puteam simti adrenalina si emotiile ce pluteau in intreaga incapere. Desi am fost la mai multe nasteri, niciodata nu am fost la o nastere cu atata incarcatura emotionala ca si a ta, si ma bucur nespus de mult ca am putut sa fiu acolo si sa ma incarc cu energie pozitiva.

Dupa nastere au sosit sa te cunoasca o armata de bunici si matusi, ai primit baloane, imbratisari si multi pupici. S-a lasat cu zambete, imbratisari si lacrimi de fericire. Ai luat prima masa dupa aproximativ o ora de la nastere si te-ai atasat fara nici un pic de probleme.

Ilinca, te-ai nascut de ziua tatalui tau, cred ca este cel mai frumos cadou pe care l-a primit vreodata si ai luat numele matusii tale Rahela, deci din primele secunde de viata ai daruit. Sunt convinsa ca o sa devi un om frumos si o sa cresti inconjurata de dragoste si sustinere.

Dragii mei Beatrice si Dragos, a fost placerea mea sa fiu alaturi de voi intr-un moment atat de incredibil si va doresc numai bine!

Astept sa ne revedem la urmatorii 3 copilasi :)).

Va imbratisez cu drag,

Deni


































0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page