top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiPrima gura de aer

LAURA (8 Octombrie 2018)



Draga mea Laura Kate,

Tin minte ca atunci cand am intalnit-o pe mamica ta m-a surprins ce burtica mica are si sincera sa fiu nu credeam ca o sa treci de 3000 de grame, insa m-ai surprins si ai fost un adevarat ursulet la nastere, ai fost frumoasa din prima clipa, de la prima gura de aer.

Ziua in care te-ai nascut a fost foarte frumoasa, cu soare, vreme buna si multe multe emotii. O tin minte pe mamica ta si acum, a fost mamica cu cele mai multe emotii din cate am intalnit pana acum. Te-au asteptat taticul tau, bunicile, unchii si matusile, toti cei dragi ai tai. S-a lasat cu lacrimi de fericire si multe zambete.

Au mai stat langa toti cei dragi ai tai cateva ore dupa ce te-ai nascut si te-am reintalnit cand ai venit la terapie intensiva sa o saluti pe mami.

Draga mea Laura, esti norocoasa ca ai langa tine atatia oameni dragi si sunt sigura ca o sa ai o copilarie tare frumoasa.

Dragii mei Delia si Brandon, felicitari! It was a pleasure to be there for you! I wish you all the best.

Hugs and kisses,

Deni




























































0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page