top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiPrima gura de aer

MARIA (8 Mai 2018)


Draga mea Maria, bine ai venit pe lume! Te-ai nascut intr-o zi de Marti, 8 Mai 2018, la ora 14.25, dupa multe ore de travaliu. Ai cantarit 4300 de grame si ai avut o inaltime de 59 de centimetri. Radeam cu taticul tau ca esti om mare deja si peste cateva luni ne asteptam sa umbli.

Pe parintii tai i-am cunoscut cu cateva ore inainte sa te cunosc pe tine. Mamica ta s-a hotarat ca vrea fotografii la nastere in plin travaliu si m-a sunat cu cateva ore inainte sa te nasca. Asa ca mi-ai facut ziua de Marti mai fericita, mi-ai adus din nou emotia unei noi vieti in suflet si ne-ai incalzit inimile tuturor atunci cand ai luat prima gura de aer.

Mama ta a avut un travaliu greu si obositor si oricat de mult ar fi vrut sa te nasca natural, din pacate nu a depins de ea, asa ca ai venit pe lume prin cezariana, dar asta te-a facut si mai frumoasa pentru ca ai fost un bebe curat si roz. Toti cei din sala de operatie s-au minunat de frumusetea ta.

Te-au intampinat taticul tau si bunica ta, cu ochii plini de lacrimi de fericire. Dupa ce ai fost imbracata si dusa la neonatologie, au urmat telefoanele catre apropiatii vostri pentru a-i anunta ce fetita frumoasa si galagioasa a venit pe lume.

Maria, mamica ta te iubeste din tot sufletul, este topita dupa tine. Ador sa vad atat de multa dragoste, din cauza asta am ales sa fiu alaturi de mamici atunci cand aduc un copil pe lume.

Ce pot sa spun mai mult? Maria esti frumoasa, nu atat de galagioasa pe cat sustine tati si cu siguranta esti foarte iubita. Eu iti doresc mult noroc in viata si multa sanatate!

Dragii mei Ioana si Ghita, va doresc multe bucurii si clipe frumoase alaturi de fetita voastra! Mi-a facut placere sa fiu alaturi de voi 😊.


Va imbratisez pe toti trei,

Deni






































0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page