top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiPrima gura de aer

NOAH ( 14 Decembrie 2018)


Dragul meu Noah, am avut un presentiment ca o sa te nasti Vineri, 14 Decembrie 2018 si uite ca asa a fost! Am intalnit-o de Georgi la spital, ne-am schimbat impreuna si am urcat in camera de travaliu unde am fost singure prima jumatate de ora, poate chiar mai mult de atat. Mamica ta era in pretravaliu asa ca atunci cand a ajuns taticul tau si Carla i-am intampinat cu zambetul pe buze.

Usor usor travaliul s-a instalat, durerile au devenit mai puternice, insa Georgi a zambit mult intre contractii si chiar am ras cu totii din suflet de cateva ori. In timp ce te asteptam am incercat multe tehnici de confort, iar taticul tau a ajutat-o pe mami cu tot ce a putut si amandoi s-au descurcat minunat.

Dar se pare ca ai fost putin incapatanat si desi am ajuns destul de departe cu dilatatia nu ai dorit sa vii pe lume natural, te-ai gandit tu ca sunt acolo sa iti fac fotografii si ai iesii mai fotogenic dupa cezariana. 😊)

Asa ca noi am ascultat cu totii de tine si dupa multe ore de travaliu ai venit pe lume!! Ai fost minunat din prima clipa si ma bucur ca ti-am fotografiat prima gura de aer.

Georgi a iesit din cezariana si intreba “unde e bebelusul meu?” si se vedea pe ea cat de mult te iubeste deja. Cred ca sentimentul a luat-o si pe ea prin surprindere. Ovi a fost cel mai emotionat tatic din cati am vazut pana acum si sunt sigura ca ambii tai parinti sunt topiti dupa tine, Noah!

Eu iti doresc sanatate, viata lunga si frumoasa! Astept sa te revad!

Deni




































































0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page