top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiPrima gura de aer

OCTAVIA (17 Mai 2017)


In anul 2014 am asistat la prima nastere naturala, am avut o garda de 12 ore la Ginecologie 1, intr-o noapte de Decembrie. Nu o sa uit niciodata acea nastere si nu o sa o uit niciodata nici pe acea mamica. Imi amintesc perfect si modul in care a plans baietelul respectiv si cat de frumos si de fragil era.


Nasterea Octaviei are ceva in comun cu acea prima nastere de care va ziceam, a fost prima mea cezariana. Am fost alaturi de Florina inca de la internare, am aflat ca urma sa nasca o fetita, pe nume Octavia, nume mostenit de la taticul ei, si era primul copil al familiei. Erau foarte convinsi de primul prenume insa in momentul in care moasa i-a intrebat care v-a fi numele copilului, acestia au spus ca mai au nevoie de cateva minute sa se puna de acord referitor la al doilea prenume … cu cateva minute inainte sa intram in sala am aflat ca pe bebelusa Octavia avea sa o cheme si Florentina, asa ca sa aiba ceva si de la mamica ei.


Sincer am crezut ca o sa mi se inmoaie picioarele, fiind prima cezariana la care am asistat, insa nu a fost asa. Cu toate acestea, am ras teribil cand am ajuns acasa si am descarcat fotografiile si m-am apucat de selectat pentru ca am observat ca toate privirile asistentelor si moaselor din incapere erau atintite asupra mea in primele momente ale interventiei, cred ca si ele erau convinse ca o sa mi se faca rau. Prima cezariana m-a fascinat … vedeam totul prin ocular, incercam sa intuiesc fiecare miscare si ma bucuram nespus ca am ocazia sa fiu acolo.


La ora 13:23 Octavia a luat prima gura de aer, iar noi toti am fost uimiti de cat de frumoasa era aceasta fetita. A fost un bebe de nota 10, a cantarit 3320 gr si a avut o inaltime de 53 de cm. Mami a fost foarte fericita sa o cunoasca, iar tati a fost atat de socat incat nu era in stare sa lege doua cuvinte.


Dragi parinti, va doresc multa sanatate si multe binecuvantari alaturi de fetita voastra … si cat mai multi fratiori mai mici pentru Octavia 😊


Cu drag,

Deni




































0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page