top of page
Caută
  • Poza scriitoruluiPrima gura de aer

VICTOR (31 August 2018)


Numele lui e Victor si e un mic om mare. S-a nascut mai repede, s-a grabit sa il cunoasca pe fratiorul lui, Toto. Impreuna sunt Dico si Toto, doi baietei superbi pe care o sa ii puteti vedea mai jos.

Pe mamica lui Dico am cunoscut-o cu cateva saptamani inainte de nastere si stiam inca de pe atunci ca s-ar putea sa se grabeasca Dico sa vina pe lume si astfel sa nu pot participa la nastere. Desi nu am fost alaturi de el cand a luat prima gura de aer am auzit de la mamica lui ca a plans si nu a fost atat de mic pe cat isi imagina ea. Pentru ei au urmat cateva saptamani mai grele, au avut cateva incercari pe care le-au depasit cu brio si in data de 31 August au renascut, mai puternici si mai pregatiti ca niciodata sa paseasca pe drumul spre casa.

Sunt tare fericita ca am fost acolo si m-a emotionat la fel de mult ca si o nastere sa ii cunosc pe acesti oameni minunati, sa ma bucur de bucuria lor, sa vad dragostea ce se naste intre frati si multumirea din ochii parintilor.

Dragii mei, ma bucur ca am fost alaturi de voi!

Va imbratisez cu drag si va doresc multa sanatate si zile senine.

Deni









































0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page